Vítejte na stránkách denního stacionáře POHODA..

Klienti...asistenti... poznáte kdo je kdo?

... a záleží na tom vůbec?:)

Jsme parta lidí, která se nerada nudí doma. Proto se každý den scházíme v POHODě (denním stacionáři) a společně podnikáme různé výlety, zpíváme, hrajeme na bubny, tancujeme, hrajeme divadlo, učíme se na počítači, vyrábíme mýdla, soli do koupele a korálky, malujeme, chodíme do divadel a do muzeí, pečeme, vaříme a rádi to jíme....a spoustu dalších věcí.

Někdy si jen tak dáme kafíčko a právě u něj nás napadlo vytvořit tyto stránky. Můžete je použít jako tipy na výlet nebo třeba jako inspiraci. Nejsme ale jen tak obyčejný zájmový klub. Část členů máme nějaký mentální handicap a další část jsme osobní asistenti. To nám ale nebrání dělat všechny ty zajímavé věci. Možná právě proto si dokážeme vážit i obyčejného oběda, který se nám společně podaří udělat.

Těšíme se na vás.

Pohoďáci Klubáci

Novinky

MIRKIOVA OSLAVA

11.02.2011 14:02
MIREK  MĚL NAROZENINY.USPOŘADDALI  JSMME  MU  OSLAVU.UDEĚLALI JSME  DORT  BABOVKU  Z PUDINKU  A  DALI  MU CD S  PISNIČKAMI.MĚL  RADOST. BYL  JSEM  U  MIRKOVY  OSLAVY  DOMA.PŘEDAL  JSEM  MU ...

1412 210 vanočni večířek

06.01.2011 13:45
když   jsem  prišel  do  do  klubu    tam   na  mně  čekali      všichni    kromě     LENKI   FOJTOVI    A  JARUŠKI   HRABAKOVI ....

VÝLET DO GALERIE

18.11.2010 14:07
NEJDŘÍV JSME JELI AUTOBUSEM A POTOM JSME ŠLI KUS PEŠKY. BYLO HEZKÉ POČASÍ. KDYŽ JSME TAM PRIŠLI, BUDOVA BYLA VELKÁ. BYLO NÁS 6. KDYŽ JSME PŘIŠLI DO GALERIE, ŠLI JSME DOLŮ. PŘED NÁMI BYLA CELÁ VÝSTAVA. LÍBIL SE MI KROUŽKOVÝ KANON, PROTOŽE JSEM ZMÁČKLA KNOFLÍK A ON DĚLAL KOUŘOVÉ KROUŽKY. DÁLE SE MI...

Jak se žije v Klubu POHODA podle Jendy

11.11.2010 18:01
V Klubu je to super. Dopoledne děláme mýdla a soli do koupele. V poledne jdeme na oběd. Odpoledne máme Novinařinu a taky tancování, kde posloucháme hudbu. V pátek chodíme na výlety. Naposledy za mnou přijeli na návštěvu autem k nám domů. Šli jsme do lesa na procházku a pak pekli na ohni  špízy...

Pohodové odpoledne 23.9.

15.10.2010 08:53
Ve čtvrtek 23.9. jsme pořádali Hravé odpoledne s POHODOU. Byli jsme na zahradě u skautů. Hráli jsme soutěž. Byli jsme rozdělený na družstva a soutěžili jsme v různých disciplínách. Nejdřív jsme stavěli věž z dříví, pily, beden od Coly, kýblů, židlí, trampolíny, laviček, míčů a dalších věcí, které...

DOVOLENÁ NA BLANÍKU

13.09.2010 11:52
OD  PONDELÍ  30.8. DO  PÁTKU  10.9. JSME  JELI  NA  REKREACI S POHODOU.  MELI  JSME BOHATÝ  PROGRAM . MY KLIENTI JSME VYRILI S POMOCÍ ASISTENTA. CHODILI JSME NA VÝLETY. NAVŠTÍVILI JSME BLANÍK. V JEDNOM TÝDNU JSME ŠLI NA HOUBY, PAK...

Výlet na hrad

26.08.2010 10:02
V Pondělí 23. 8 jsme šli na Pražský hrad. Prohlíželi jsme si Chrám svatého Víta. Pak prohlídka Svatého Jiřího, focení se stráží. Líbil se mně celý Pražský hrad s okolím. V Galerii se mně líbil prostor s obrazy. V kapli svatého Jiří se mi líbil strop, okna a vnitřek. Stráž se střídala často. Mají...

vilet do svaty jan pod skalou a vilet do petrinske rozhledni a našteva johanki doma

16.08.2010 10:12
na  jeden  od  tih viletujsme jeli  autubusem a  na   petřin   js me jeli tramvaji  a lanovku         jeden od tih viletu   me moc prekvapil  protože   na konci   bil ...

stěhování klubu Pohoda

09.08.2010 11:03
Dobry den, Co bych vám mohl říct ke  stěhování v našem klubu. No  tak krátce.  Všechno  to  začlo  1.7.2010. Vlastně  začlo to  o  tři  dny  dříve, kdy jsme se začli  balit a připravovat se na stěhování.  Tak jsme  se...

Slavnost slunovratu 21.6.

28.06.2010 11:12
Ráno  jsme  přišli  byli  jsme  nakoupit  pak  jsme  se  vratili  do  klubu  a připravovali  jsme  na  divadlo. Šli jsme na oběd. Když jsme se vrátili, tak jsme vařili buřty na pivu. Pak přišli lidi a hrálo se divadlo. Moc...
<< 36 | 37 | 38 | 39 | 40 >>

FOTKY VÁNOČNÍ VEČÍREK 2016

Novinky

Jak připravit párky

05.02.2019 15:18
Párky vyndáme z obalu. Vodu dáme do hrnce. A taky tam dáme párky. Hrnec...

Můj výlet do Brna

05.02.2019 14:42
BYL JSEM NA VYLETE. BYL JSEM TAM S MAMOU, TATOU A BABICKOU. VYSTAVA BYLA MIMO...

Můj plánovaný výlet

05.02.2019 13:16
V létě plánuji výlet do Rušperka. Pojedu tam se Zdeňkem a Maruškou za svými...

Jak si připravuji čaj

05.02.2019 11:18
Naleji do rychlovarné konvice vodu a zapnu jí. Voda se po nějaké době začne...

Korále

16.01.2019 09:37
Ve stacionáři jsme od října navlékala velké korále ze dřeva. Navlékali jsme je...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Anketa

Jak se vám líbí naše stránky?