Pojďte se s námi podívat, co je nového v Klubu POHODA..

Klienti...asistenti... poznáte kdo je kdo?

... a záleží na tom vůbec?:)

My Klubáci jsme parta lidí, která se nerada nudí doma. Proto se každý den scházíme v Klubu POHODA (denním stacionáři) a společně podnikáme různé výlety, zpíváme, hrajeme na bubny, tancujeme, hrajeme divadlo, učíme se na počítači, vyrábíme mýdla, soli do koupele a korálky, malujeme, chodíme do divadel a do muzeí, pečeme, vaříme a rádi to jíme....a spoustu dalších věcí.

Někdy si jen tak dáme kafíčko a právě u něj nás napadlo vytvořit tyto stránky. Můžete je použít jako tipy na výlet nebo třeba jako inspiraci. Nejsme ale jen tak obyčejný zájmový klub. Část členů máme nějaký mentální handicap a další část jsme osobní asistenti. To nám ale nebrání dělat všechny ty zajímavé věci. Možná právě proto si dokážeme vážit i obyčejného oběda, který se nám společně podaří udělat. Jsme otevřeni také všem, kdo by k nám chtěli začít chodit. Buď jako uživatelé služby - pak se podívejte se m abyste viděli pro koho to děláme - nebo jako dobrovolníci.

Těšíme se na vás.

Pohoďáci Klubáci

VÝROBKY Z DÍLNIČKY KE KOUPI V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

Výrobky z Dílničky můžete nyní koupit také v internetovém obchodě Vedle sebe. Najdete tam nejen naše mýdla a soli do koupele, ale i další krásná díla z mnoha jiných chráněných dílen. Podívejte se a pokochejte. A pokud si něco koupíte, pomůžete tím dobrým věcem.

Novinky

Jak se žije v Klubu POHODA podle Jendy

11.11.2010 18:01
V Klubu je to super. Dopoledne děláme mýdla a soli do koupele. V poledne jdeme na oběd. Odpoledne máme Novinařinu a taky tancování, kde posloucháme hudbu. V pátek chodíme na výlety. Naposledy za mnou přijeli na návštěvu autem k nám domů. Šli jsme do lesa na procházku a pak pekli na ohni  špízy...

Pohodové odpoledne 23.9.

15.10.2010 08:53
Ve čtvrtek 23.9. jsme pořádali Hravé odpoledne s POHODOU. Byli jsme na zahradě u skautů. Hráli jsme soutěž. Byli jsme rozdělený na družstva a soutěžili jsme v různých disciplínách. Nejdřív jsme stavěli věž z dříví, pily, beden od Coly, kýblů, židlí, trampolíny, laviček, míčů a dalších věcí, které...

DOVOLENÁ NA BLANÍKU

13.09.2010 11:52
OD  PONDELÍ  30.8. DO  PÁTKU  10.9. JSME  JELI  NA  REKREACI S POHODOU.  MELI  JSME BOHATÝ  PROGRAM . MY KLIENTI JSME VYRILI S POMOCÍ ASISTENTA. CHODILI JSME NA VÝLETY. NAVŠTÍVILI JSME BLANÍK. V JEDNOM TÝDNU JSME ŠLI NA HOUBY, PAK...

Výlet na hrad

26.08.2010 10:02
V Pondělí 23. 8 jsme šli na Pražský hrad. Prohlíželi jsme si Chrám svatého Víta. Pak prohlídka Svatého Jiřího, focení se stráží. Líbil se mně celý Pražský hrad s okolím. V Galerii se mně líbil prostor s obrazy. V kapli svatého Jiří se mi líbil strop, okna a vnitřek. Stráž se střídala často. Mají...

vilet do svaty jan pod skalou a vilet do petrinske rozhledni a našteva johanki doma

16.08.2010 10:12
na  jeden  od  tih viletujsme jeli  autubusem a  na   petřin   js me jeli tramvaji  a lanovku         jeden od tih viletu   me moc prekvapil  protože   na konci   bil ...

stěhování klubu Pohoda

09.08.2010 11:03
Dobry den, Co bych vám mohl říct ke  stěhování v našem klubu. No  tak krátce.  Všechno  to  začlo  1.7.2010. Vlastně  začlo to  o  tři  dny  dříve, kdy jsme se začli  balit a připravovat se na stěhování.  Tak jsme  se...

Slavnost slunovratu 21.6.

28.06.2010 11:12
Ráno  jsme  přišli  byli  jsme  nakoupit  pak  jsme  se  vratili  do  klubu  a připravovali  jsme  na  divadlo. Šli jsme na oběd. Když jsme se vrátili, tak jsme vařili buřty na pivu. Pak přišli lidi a hrálo se divadlo. Moc...

Cesta do Austrálii

28.06.2010 09:42
V Pondělí 21.6. Jsme měli vystoupení z divadla, hráli jsme o cestě do Austrálie. Já byla opičkou, Adélka kočkou, Mirek medvědem,Saša byla šamanem a králem džungle. Antonio volal Ričiho reportéra jestli by nejel do Austrálie. Na ně v Austrálii čekal průvodce, který je provázel. Zvířata je...

VILET K JANNIKOVI

25.06.2010 11:02
  Vilet k JANIKOVI JELI JSME S LUKAŠEM A OSTATNIMI NA NAVŠTEVU U JANIKA . NEDRIV JSSME MUSELI JIT NA NAKUP A POTOM JSME JELI AUTOBUSEM Z ROZTYL DO ZASTAVKI KAMENICE KUKLIK PAK ZBYTEK CESTI MUSELI JIT PEŠKI PRES LESOPARK A PAK JANIK...

Sant-Tropez ve Francii

14.06.2010 09:50
Od Pátku 4.6 do neděle 13.6 jsme byli ve Francii. A jeli jsme s Pohodou do Francie na dovolenou . Byli jsme ubytováni v mobylihomu, kde jsme spali . V Pondělí 7.6 jsme byli na výletě v Sant- Tropez. Bylo to tam moc hezké, lodě a též prodejny, někdo si koupil zmrzlinu a dívali se na seniory jak tam...
<< 35 | 36 | 37 | 38 | 39 >>

FOTKY VÁNOČNÍ VEČÍREK 2016

Novinky

Divadlo a Novinařina

02.10.2018 14:34
Dneska z Oskarem jsme měli divadlo. Před tím jsme předváděli Parník do Zoo...

VÝLET NA BOWLING

11.09.2018 11:29
MINULÉ ÚTERÝ JSME VŠICHNI JELI NA HÁJE ZAHRÁT SI BOWLING. JELI JSME AUTOBUSEM A...

Výlet na výstavu Retro bíják

04.09.2018 13:08
Ve čtvrtek 3. 8. 2018 jsme ráno šli na výstavu Retro biák. Šli s námi...

Moje prázdniny

04.09.2018 10:47
Tři týdny jsem strávila u svých rodičů. Byla jsem ráda, že jsem je viděla. Moc...

TVOŘENÍ BALÍCÍHO PAPÍRU

01.08.2018 15:04
BYLA TADY ŠKOLA JESTĚRKA. ŠKOLKA  SE PŘIHLÁSILA  PO SOUTĚŽE ...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Anketa

Jak se vám líbí naše stránky?